Eat or not to eat the choice
is yoursTheChoiceProject
Case Study

 

Wsparcie marketingowe i komunikacyjne inicjatywy TheChoiceProject, której główny cel  to  pokazanie, że to jak wyglądasz i kim jesteś, zależy tylko od Ciebie.

 

Cel:
Wsparcie marketingowe i komunikacyjne inicjatywy TheChoiceProject, której główny cel  to  pokazanie, że to jak wyglądasz i kim jesteś, zależy tylko od Ciebie.

Przebieg akcji:
Michał Konowalski trener fitness i zagorzały zwolennik zdrowego odżywiania, na potrzeby eksperymentu, przeszedł na typowo amerykańską dietę (fast food), mając na początku akcji 4% tkanki tłuszczowej i perfekcyjną budowę. Dla potrzeb testu zmienia drastycznie swoje nawyki żywieniowe, niszcząc swój organizm. Przestał też chodzić na siłownię, prowadząc typowo amerykański tryby życia. Po roku „diety” wraca do formy, przerzucając się na jedzenie dla psów. Czemu aż tak drastyczna zmiana? Dzięki temu udowodnił, że nie ważne co jesz, ale jak dobierasz składniki.

Efektywność:
Wywiady dla Fox, Inside Edition itp.
W ciągu 4 dni od uruchomienia akcji nietypową dietę Michała Konowalskiego opisywały media internetowe na całym świecie (polsce, hiszpanii, anglii itp).
Wzrost oglądalności serwisu internetowego do 180 tys miesięcznie w kulminacyjnym momencie kampanii.

Zakres działania Agencji:

  • Identyfikacja wizualna
  • Zaprojektowanie oraz wdrożenie serwisu
  • Wsparcie marketingowe
  • Komunikacja z mediami

 

Zobacz Thechoiceprojectmovie.com

 

Wróć ...

Chariot PL
Chariot EN