To co nas łączy... pasja
Livetoride.plMotoelita
Case Study

 

Stworzyliśmy identyfikację wizualną i serwis dla motocyklistów, łącząc najlepsze praktyki serwisów społecznościowych (facebook, nasza-klasa) oraz dostosowując go do wymagań grupy docelowej.

 


Cel:
Zwiększenie rozpoznawalności marki motoelita w społeczności motocyklowej, wsparcie marketingowe.

Realizacja:
Stworzyliśmy identyfikację wizualną i serwis dla motocyklistów, łącząc najlepsze praktyki serwisów społecznościowych (facebook, nasza-klasa) oraz dostosowując go do wymagań grupy docelowej. Dodatkowo wsparliśmy projekt działaniami SEO/SEM oraz stałą obsługą techniczną i supportem serwisu livetoride.pl. Jako wsparcie promocji powstała również gra promująca serwis.

Grupa docelowa:
Społeczność motocyklistów

Efektywność:

  • Zwiększenie rozpoznawalności biura podróży MotoElita.pl do poziomu ogólnopolskiego.
  • Zwiększenie ilości odwiedzin na stronie Motoelita.pl o 3000%!
  • Pozyskanie 2500 osób do newslettera Motoelita.pl.
  • Pozyskanie 130 motocykli zapisanych na 14 dniowy rajd  Włochy 2011.

Zakres pracy Agencji:  

  • Identyfikacja wizualna
  • Stworzenie oficjalnej strony 
  • Opracowanie i wdrożenie portalu społecznościowego livetoride.pl
  • Stworzenie gry Flash promującej serwis
  • Konsultacje marketingowe

 

Zobacz serwis Motoelita.pl

Zobacz serwis Livetoride.pl

 

Wróć ...

Chariot PL
Chariot EN