Reklama.pl ...u nas targi
trwają cały rokReklama.pl
Case Study

 

Nasz cel to zwiększenie sprzedaży abonamentów, znajdując się w ofercie firmy. Położyliśmy również nacisk na ujednolicenie wizerunku serwisu reklama.pl, zakładając, że w znacznym stopniu wpłynie to wzrost zleceniodawców i ilości zleceń w serwisie.
 

 

Cel:
Nasz cel to zwiększenie sprzedaży abonamentów, znajdując się w ofercie firmy. Położyliśmy również nacisk na ujednolicenie wizerunku serwisu reklama.pl, zakładając, że w znacznym stopniu wpłynie to wzrost zleceniodawców i ilości zleceń w serwisie.

Realizacja:
Dzięki analizę oczekiwań klientów serwisu reklama.pl, opracowaliśmy nową strategię sprzedaży oraz dostosowaliśmy usługi i ofertę sprzedażową w celu zwiększenia skuteczności. Przeprowadziliśmy bardzo dokładną analizę użyteczności, opracowaliśmy makiety nowego serwisu i usystematyzowaliśmy jego strukturę.

Kolejny element współpracy to stworzenie kampanii reklamowej, która opierała się na idei  „Są rzeczy, które musisz zlecić”. W komunikacji położyliśmy nacisk na to, że są usługi, których nie można wykonać samodzielnie – trzeba zlecić je profesjonalistom, których można znaleźć na platformie reklama.pl

Grupa docelowa:
Firmy z branży reklamowej i pokrewnych.

Efektywność:
Zwiększenie sprzedaży o 40%
Zmniejszenie współczynnika odrzuceń o 15%
Zwiększenie efektywności sprzedaży o 50%

Zakres pracy agencji:

  • Opracowanie strategii sprzedaży
  • Konsultacje marketingowe
  • Analizy użyteczności i UX
  • Ujednolicenie wizerunku marki
  • Przygotowanie nowego serwisu internetowego

 

Zobacz serwis Reklama.pl


Wróć ...

Chariot PL
Chariot EN