Mieszkam, odpoczywam,
inwestuję…UM Gorlice
Case Study

 

Naszym zadaniem był redesign serwisu oraz ulepszenie jego funkcjonalności.  Wspólnym mianownikiem tych działań miał być silny przekaz, mówiący o rozwoju miasta oraz jego otwartości na nowe technologie.
 

 


Cel:
Naszym zadaniem był redesign serwisu oraz ulepszenie jego funkcjonalności.  Wspólnym mianownikiem tych działań miał być silny przekaz, mówiący o rozwoju miasta oraz jego otwartości na nowe technologie.

Strategia:
W trakcie kilku spotkań opracowaliśmy listę założeń dla nowego serwisu. Następnym krokiem było przygotowanie makiet funkcjonalnych serwisu. Na tym etapie zaprojektowaliśmy wszystkie mechanizmy serwisu oraz przeprowadziliśmy analizę funkcjonalności. Kolejna rzecz to wdrożenie, co w tym przypadku wiązało się z przeniesieniem (migracją) wszystkich informacji ze starego systemu do nowej, zaproponowanej przez nas struktury serwisu. Całość została podzielona na 3 kluczowe segmenty: Odpoczywam, Mieszkam i Inwestuje. Taki podział został wprowadzony po dokładnym przeanalizowaniu profilu użytkownika. Dzięki zastosowaniu takiej struktury informacji i nawigacji, użytkownik bez problemu dociera w miejsca, które potencjalnie go interesują.

Grupa docelowa:
Mieszkańcy miasta Gorlice, turyści, inwestorzy.
Wiek 15-35 lat.

 

Zakres pracy Agencji:

  • analiza grupy docelowej
  • analiza użyteczności i architektury serwisu
  • opracowanie struktury serwisu
  • identyfikacja miasta Gorlice na potrzeby serwisu facebook.com
  • opracowanie projektów graficznych serwisu
  • wdrożenie systemu CMS
  • migracja danych 
  • wykonanie panoram sferycznych

 

Zobacz oficjalna stronę Urzędu Miasta Gorlice

 

Wróć ...

Chariot PL
Chariot EN