Każda z nich ma swoją‚
historię…PufaDlaLeniucha
Case Study

 

Celem działań agencji było wprowadzenie marki na rynek. Całość działań miała za zadanie wypromowanie produktów jako czegoś pełnego indywidualizmu, czegoś, co ma swoją historię.

 


Cel:
Celem działań agencji było wprowadzenie marki na rynek. Całość działań miała za zadanie wypromowanie produktów jako czegoś pełnego indywidualizmu, czegoś, co ma swoją historię.

Strategia:
Jako że cała oferta produktowa firmy bazowała na indywidualizmie, innowacyjności i perfekcyjnym wykonaniu, postanowiliśmy opracować schemat działań, oparty właśnie o te elementy. Doszliśmy od wniosku, że właśnie te aspekty wyróżniają produkty firmy na tle konkurencji, jednocześnie podkreślając ich wysoką jakość.

 

Grupa docelowa:
Osoby ceniące sobie indywidualizm; wiek 17-25 lat; kobiety i mężczyźni.

 

Realizacja:
W ramach naszych działań został opracowany sposób prezentacji puf, klasyfikujący każdą z nich, do konkretnej grupy. W taki oto sposób powstały linie produktów: Western Jeans, Tartan, Lollypop, Ragga Muffin, czy Al Puffone. Każda z linii skierowana jest do innej, bardzo charakterystycznej,  grupy docelowej.

Nasze zwariowane pomysły zostały ożywione podczas długich godzin sesji zdjęciowych. Ich efekt trafił do działu kreacji, który kolejne godziny spędził przy postprodukcji wszystkich linii produktów.

Konsekwentnie  podkreślając indywidualizm i szeroko pojętą  innowacyjność produktów, stworzyliśmy konkurs w obrębie serwisu digart.pl. - kolebce artystów. Jego podstawą była kreacja: każdy z uczestników mógł samodzielnie, za pomocą aplikacji do modelowania puf w 3D lub w innej, wybranej przez siebie formie,  przedstawić swój pufowy koncept. Jako wsparcie konkursu powstał fan page oraz landing page aplikacji konkursowej.

Nasze zwariowane pomysły zostały ożywione za pomocą kilku dłuugich godzin sesji zdjęciowych i jeszcze dłuższych jakie spędził nasz dział kreacji przy postprodukcji wszystkich linii produktowych.

Bazując nadal na wspomnianym indywidualizmie, szeroko pojętej innowacyjności produktu i sposobie ich wykonywania opracowaliśmy i przeprowadziliśmy konkurs w obrębie serwisu digart.pl. - kolebce artystów. Podstawą konkursu była kreacja, każdy z uczestników mógł samodzielnie za pomocą aplikacji do modelowania puf w 3d lub w jakiejkolwiek innej formie (nawet wierszem :) ) przedstawić swój pufowy koncept.

W ramach konkursu stworzony został fanpage wraz z identyfikacją i landing page aplikacji konkursowej.


Zakres pracy Agencji:

  • zaprojektowanie logotypu i identyfikacji marki
  • naming produktów i linii produktowych
  • opracowanie spójnej strategii
  • przygotowanie pełnej kreacji produktów i serwisu
  • wdrożenie sklepu internetowego i integracja z płatnościami online
  • wykonanie sesji fotograficznych produktów
  • komunikacja na facebooku
  • opracowanie szablonów na allegro oraz opracowanie i przeprowadzenie konkursu na digart.pl


Efekty akcji:

  • 1800 fanów na facebooku
  • 4500 aktywnych użytkowników aplikacji konkursowej
  • 450 prac przesłanych na konkurs w ciągu 2 tygodni
  • buzz na digart.pl
  • znaczny wzrost rozpoznawalności marki

 

Zobacz oficjalna stronę

 

Wróć ...

Chariot PL
Chariot EN