Najbardziej hardkorowe
radio w PolsceRadioKoksu
Case Study

 

Podjęliśmy wyzwanie utrzymanie więzi i komunikacji z fanami poprzez wykorzystanie nowego kanału komunikacji. Z tysiąca pomysłów ostatecznie postawiliśmy na audycje radiowe!

 


Cel:
Podjęliśmy wyzwanie utrzymanie więzi i komunikacji z fanami poprzez wykorzystanie nowego kanału komunikacji. Z tysiąca pomysłów ostatecznie postawiliśmy na audycje radiowe!

Grupa docelowa:
Osoby młode w wieku 18-35 lat, mężczyźni ... ale kobiety też nas słuchają :)

 

Realizacja:
Pomysł stworzenia radia internetowego postanowiliśmy wcielić w życie za pomocą platformy SoundCloud (http://soundcloud.com/). To pierwszy, tak duży projekt w Polsce, korzystający z możliwości tego innowacyjnego serwisu.

Na początku zaczęliśmy od podcastów, jednak zainteresowanie najbardziej hardcorowym radiem w Polsce, było tak wielkie, że zdecydowaliśmy się robić audycje na żywo, dodając streaming video.

Radio Koksu, co poniedziałek, nadaje godzinną audycję, w trakcie której Robert Burneika i Michał Konowalski (współprowadzący) poruszają tematy związane z kulturystyką i odpowiadają na pytania słuchaczy. Grupa docelowa to osoby aktywne, głównie mężczyźni w wieku 18-35 lat

Wraz z rozwojem projektu i ciągle rosnącą liczbą fanów Radia Koksu, w ramówce pojawił się nowy punkt czyli muzyka! Okazało się, że internauci, którzy amatorsko zajmują się muzyką, bardzo chętnie dzielą się swoimi dokonaniami. Spośród nadesłanych wybieramy najlepsze, które emitowane są na antenie.
Radio aktywnie wspierają akcje prowadzone w social media a także działania ePR oraz działania wizerunkowe z udziałem Roberta Burneiki (program w TVN Turbo, walka w MMA)

 


Zakres pracy Agencji:

  • analiza grupy docelowej
  • przygotowanie i obróbka wideo i audio 
  • komunikacja na facebook
  • kreacja graficzna akcji
  • przygotowanie aplikacji na facebook
  • opracowanie ramówki radia
  • przygotowanie serwisu 


Efekty akcji:

  • 8 592 fanów na oficjalnym fanpage radia
  • ponad 300 000 odtworzeń audycji na soundcloud.com
  • ponad 8 000 aktywnych słuchaczy audycji na żywo
  • ponad 20 000 odtworzeń "retransmisji" audycji na youtube

Zobacz oficjalna stronę akcji

 

Wróć ...

Chariot PL
Chariot EN